روسیه: بر سر خروج نظامیان آمریکا از افغانستان هیاهوی بی فایده راه افتاده است

به گزارش راوه بلاگ، نماینده ویژه ریاست جمهوری روسیه در افغانستان امروز چهارشنبه گفت، هیاهوی زیادی درخصوص اعلام تسریع خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان از سوی دونالد ترامپ به راه افتاده در حالی که در حقیقت بعید است این امر تغییر چشمگیری در شرایط میدانی به وجود بیاورد.

روسیه: بر سر خروج نظامیان آمریکا از افغانستان هیاهوی بی فایده راه افتاده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ضمیر کابلوف، فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه به افغانستان اظهار کرد: این مساله را به شکلی نامتعادل منعکس نموده اند، ترامپ واقعا به دنبال خارج ساختن سربازان اما به رغم اظهارات سابقش، به دنبال خروج همه آنها نیست، 2500 سرباز باقی خواهند ماند و بیایید بگوییم، افراد علاقمند در کابل این امید را حفظ نموده اند که جو بایدن بتواند بعد از آغاز ریاست جمهوری کل آن را لغو کند. این یک هیاهو بر سر هیچ است.

کابلوف همزمان نسبت به ادعاهای ناتو درخصوص اینکه اقدامات آمریکا منجر به تضعیف شرایط امنیتی در افغانستان گردد، اظهار تردید کرد.

کابلوف ادامه داد: باید از ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو پرسید آیا حضور ناتو در افغانستان توانسته به نحوی شرایط را بهبود بخشد؟ همه این اتفاقات دارد ضمناً حضور آنها رخ می دهد، بنابراین آنها بهتر است چراغ قوه را به سمت خودشان بگیرند.

ماه اکتبر ترامپ در توئیتی اعلام داشت، همه سربازان آمریکایی باید تا کریسمس از افغانستان به خانه برگردند اما بعدا مشاور امنیت ملی آمریکا، رابرت اوبراین گفت، همچنان چند هزار سرباز آمریکایی در افغانستان می مانند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1699

به "روسیه: بر سر خروج نظامیان آمریکا از افغانستان هیاهوی بی فایده راه افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: بر سر خروج نظامیان آمریکا از افغانستان هیاهوی بی فایده راه افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید