حمله جنگنده های روسیه به ناو های دشمن فرضی

به گزارش راوه بلاگ، وزارت دفاع روسیه از تمرین هوایی با مشارکت انواع جنگنده، بمب افکن های این کشور در دریای سیاه با هدف حفظ آمادگی رزمی اطلاع داد.

حمله جنگنده های روسیه به ناو های دشمن فرضی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ارتش روسیه در ادامه برگزاری رزمایش های مختلف در روز های گذشته برای حفظ آمادگی رزمی، از انجام تمرین هوایی در دریای سیاه اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز وزارت دفاع روسیه گفت که جنگنده های این کشور در بحبوحه برگزاری رزمایش ناتو در دریای سیاه، روز شنبه رزمناو های دشمن فرضی را در دریای سیاه هدف قرار دادند.

ناوگان دریای سیاه روسیه گفت که جنگنده های متعلق به این یگان و منطقه جنوبی روسیه در این رزمایش هوایی مشارکت داشتند.

وزارت دفاع روسیه گفت که جنگنده های این کشور تمرین حمله با موشک و بمب علیه کشتی های جنگی دشمن فرضی در دریای سیاه را انجام دادند. در این رزمایش جنگنده های سوخو-30، سوخو-24، سوخو-34 و سوخو-27 حضور داشتند.

این رزمایش درحالی صورت گرفت که رزمایش ناتو موسوم به نسیم دریا با مشارکت 5 هزار نظامی، 30 فروند کشتی رزمی و 40 فروند هواپیمای نظامی در حال برگزاری است. دو ناو موشک انداز آمریکا و تفنگداران دریایی این کشور هم در این رزمایش حضور دارند.

مسکو پیشتر خواهان لغو این رزمایش شده بود و وزارت دفاع این کشور گفت که در صورت به خطر افتادن امنیت ملی روسیه، واکنش نشان خواهد داد.

مرکز فرماندهی دفاع ملی روسیه اعلام نموده که ناوگان دریای سیاه روسیه با دقت مراقب تحرکات کشتی های جنگی ناتو و سایر کشور های شرکت کننده در رزمایشی است که در دریای سیاه برگزار می گردد.

ناوگان دریای سیاه ارتش روسیه روز پنجشنبه هم در بیانیه ای گفت که تمرینات نظامی از جمله شلیک گلوله های توپخانه از دو کشتی جنگی عظیم به سمت اهداف دریایی و هوایی در منطقه دریای سیاه انجام داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2557

به "حمله جنگنده های روسیه به ناو های دشمن فرضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله جنگنده های روسیه به ناو های دشمن فرضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید