جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل ها مرا شکست دهد، او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد

به گزارش راوه بلاگ، کاپیتان تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه زنیت سن پترزبورگ نظرش را درباره آقای گلی سردار آزمون در لیگ برتر این کشور اعلام کرد.

جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل ها مرا شکست دهد، او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه Matchtv روسیه، آرتم جیوبا گفت: رقابت با سردار آزمون جالب بود و هر کدام از ما توانستیم 17 گل بزنیم. این تساوی در تعداد گل ها نتیجه عادلانه ای بود. به خاطر آقای گلی سردار آزمون خیلی خوشحالم. این اتفاق خوبی است که او در زنیت بازی می نماید و با حضورش تیم مان قدرتمندتر شده است. حتی اگر آزمون برای کسب عنوان آقای گلی به روستوف می رفت و من در سن پترزبورگ می ماندم، ناراحت نمی شدم. مهمترین موضوع قهرمانی زنیت در لیگ برتر روسیه و شکست دادن اسپارتاک در نیمه نهایی جام حذفی بود.

مهاجم تیم زنیت درباره انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر روسیه به خاطر به ثمر رساندن گل های کمتری از روی نقطه پنالتی گفت: البته که من ناراحت نشدم و او نتوانسته در گلزنی مرا شکست دهد (با خنده). سردار در نوک خط حمله بازی می نماید و شانس بیشتری برای گلزنی دارد. من خیلی خوشحالم که برای دومین فصل متوالی بهترین پاسور لیگ برتر روسیه شدم. اگر اشتباه نکنم در فوتبال روسیه چنین چیزی نداشتیم. نمی خواهم بگویم که دلم نمی خواست آقای گل شوم. با این وجود من و سردار آزمون 17 گل زدیم. این بدان معنی ست که رقابت را به سردار نباختم.

آرتم جیوبا درباره لبخندهای سردار آزمون در مواجهه با او پس از زدن گل هفدهم در هفته پایانی لیگ برتر روسیه برابر تیم روستوف گفت: او مرتب به من نگاه می کرد، البته پیش از این با هم شوخی می کردیم که کدام یک از ما به روستوف می رود و کدام یک در سن پترزبورگ می ماند. در این بین دوست داشتم به روستوف بروم و بازی کنم. سردار آزمون همزمان چندین خصیصه خوب از جمله فرار، پرش و کسب 3 امتیاز برای تیمش را دارد. آزمون همواره حس خوبی به شوخی های من دارد و می خواهیم به آرامش برسیم. پس از بازی با روستوف پیش من آمد و گفت که قدردان حمایت من در قامت برادر بزرگترش است.

وی درباره هماهنگی خوبش با سردار آزمون در خط حمله تیم زنیت گفت: از جهات مختلفی مکمل هم هستیم. با هم همکاری می کنیم و وقتی در زمین هستیم مهار مان سخت خواهد بود. احساسی بسیار عالی کنار هم داریم اما در مجموع زنیت به عنوان یک تیم، عالی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1223

به "جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل ها مرا شکست دهد، او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل ها مرا شکست دهد، او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید