جمهوری آذربایجان نظامی ارمنستانی را آزاد کرد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه ای از آزادی یک نظامی ارمنستانی اطلاع داد که روز دوشنبه به اتهام ورود غیرقانونی به منطقه لاچین آذربایجان، بازداشت شده بود.

جمهوری آذربایجان نظامی ارمنستانی را آزاد کرد

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام نمود بعد از حصول اطمینان از اینکه آرتور کارتانایان با هدف انجام خرابکاری وارد خاک آذربایجان نشده؛ او را به ارمنستان بازگردانده است.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اضافه کرد: این اقدام یک بار دیگر نشان دهنده انسان دوستی طرف آذربایجانی است و ما بازگشت یک نفر را که جرمی علیه کشورمان مرتکب نشد، تضمین کردیم.

این وزارتخانه پیشتر احتمال داده بود که کارتانیان با هدف انجام عملیات مین گذاری، وارد خاک جمهوری آذربایجان شده است.

به گزارش خبرنگاران، اوضاع در مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان در استان های گغارکونیک و سیونیک از تاریخ 12 ماه می همچنان متشنج است.

در تاریخ 27 ماه می، جمهوری آذربایجان از بازداشت 6 نظامی ارمنستانی که به گفته آنها برای عبور از مرز برای یک مأموریت خرابکارانه کوشش می کردند، اطلاع داد.

طرف ارمنستانی موضوع بازداشت را تأیید؛ اما اعلام نمود که افراد بازداشت شده در حال اجرا امور مهندسی در نزدیکی مرز در استان گغارکونیک بوده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2406

به "جمهوری آذربایجان نظامی ارمنستانی را آزاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان نظامی ارمنستانی را آزاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید