قهرمانی میلواکی باکس در بسکتبال NBA پس از 50 سال

به گزارش راوه بلاگ، تیم بسکتبال میلواکی باکس با درخشش ستاره جوان خود، یانیس آنتتوکومپو که در بازی پایانی فینال اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا موسوم به ان بی ای پیروز شد 50 امتیاز کسب کند، با شکست فینکس سانز با نتیجه 105 بر 98 پس از 50 سال قهرمان این لیگ شد.

قهرمانی میلواکی باکس در بسکتبال NBA پس از 50 سال

به گزارش خبرنگاران، میلواکی باکس در مجموع شش بازی در مرحله فینال، توانست 4 بر 2 رقیب را شکست دهد. بازی پایانی با حضور 20 هزار تماشاچی برگزار گشت.

میلواکی باکس نخستین تیم در تاریخ مسابقات ان بی ای است که با وجود شکست در دو مسابقه نخست دور فینال توانست پیروز نهایی باشد. بر اساس قوانین، تیمی که بیشترین تعداد برد را در مجموع 7 مسابقه فینال کسب کند قهرمان لیگ می شود.

پیش از این میلواکی باکس یک بار دیگر در سال 1971 با درخشش کریم عبدالجبار و اسکار رابرتسون قهرمان ان بی ای شده بود.

یانیس آنتتوکومپو بازیکن 26 ساله میلواکی باکس با کسب 50 امتیاز در مسابقه نهایی پیروز شد نام خود را به نام هفتمین بازیکن در تاریخ رقابت های لیگ ان بی ای که توانسته اند در یکی از مسابقات فینال چنین امتیازی را کسب کنند، به ثبت برساند.

وی با کسب عناوین با ارزش ترین بازیکن فصل، با ارزش ترین بازیکن در فینال و بهترین بازیکن دفاعی سال پیروز شد نامش را در کنار مایکل جردن و حکیم اولاجوان وارد تالار افتخارات اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا کند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2516

به "قهرمانی میلواکی باکس در بسکتبال NBA پس از 50 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی میلواکی باکس در بسکتبال NBA پس از 50 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید