تصادف مرگباری که راننده بی احتیاط رقم زد!

به گزارش راوه بلاگ، بی احتیاطی یک راننده در محل تقاطع قطار موجب تصادفی وحشتناک شد.

تصادف مرگباری که راننده بی احتیاط رقم زد!

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصادف وحشتناک یک خودرو با قطار را به تصویر می کشد. در این ویدئو که نخستین بار توسط پلیس لس آنجلس آمریکا در توئیتر منتشر شد مشاهده می گردد که بی احتیاطی راننده و دور زدن بدون مکث او حادثه ای هولناک را رقم می زند.

در ابتدای این ویدئو خودروی مشکی زنگ در حال نزدیک شدن به محل تقاطع دیده می گردد. این ویدئو نشان می دهد که راننده خودرو بدون اطمینان از خالی بودن ریل ناگهان اقدام به پیچیدن نموده و در مقابل یک قطار تندرو قرار می گیرد. در این ویدئو مشاهده می شد که قطار به طرزی وحشتناک خودرو را مانند کاغذ مچاله نموده و با خود به جلو حمل می نماید. با وجود شدت بسیار زیاد این تصادف، راننده خودرو تنها دچار جراحت سطحی شد و بطرز معجزه آسایی از مرگ گریخت.

پلیس محلی آمریکا برای هشدار به رانندگان و رعایت احتیاط هنگام رانندگی اقدام به انتشار این ویدئو کرد. پلیس در کپشن این ویدئو نوشت: این حادثه می توانست منجر به یک تراژدی گردد. خوشبختانه راننده در حالی که تنها دچار جراحت سطحی شد از این حادثه جان سالم بدر برد. اما این هشداری برای همه ماست که در محدوده ریل راه آهن هوشیار باشیم و به علائم رانندگی توجه کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 500

به "تصادف مرگباری که راننده بی احتیاط رقم زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف مرگباری که راننده بی احتیاط رقم زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید