برنامه های ویژه ای برای تماشاگران تراکتور، پرهیز از حاشیه سازی

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا صادقیان در خصوص بازی حساس تراکتور مقابل استقلال، اظهار کرد: ما به دنبال کسب سه امتیاز از دیدار روز جمعه هستیم البته استقلال به عنوان یکی از مدعیان امسال، نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب کرده است.

برنامه های ویژه ای برای تماشاگران تراکتور، پرهیز از حاشیه سازی

وی با بیان اینکه تراکتور همواره با حضور هوادارانش در استادیوم یادگار امام (ره) قدرت مضاعفی دارد، بیان نمود: باشگاه با برنامه های شاد و مهیج همچون موسیقی، مسابقه ورزشی و ... به استقبال بازی با استقلال می رود و ویژه برنامه مان در روز بازی از ساعت 15:30 الی 17 در استادیوم یادگار اجرا می شود.

صادقیان با اشاره به راه اندازی سامانه تلفنی فروش بلیط بازی های خانگی تراکتور برای اولین بار در ایران گفت: علاوه بر سایت فروش اینترنتی بلیط بازی های تراکتور، بلیط فروشی تلفنی نیز تا لحظه آغاز بازی ادامه دارد و جزئیات آن در سایت و کانال تلگرامی باشگاه اطلاع رسانی شده است.

وی در رابطه با بحث های مطرح شده در خصوص قیمت بلیط بازی های خانگی تراکتور، مطرح کرد: مدیریت باشگاه تراکتور در تمامی موضوعات، خواسته هواداران را در اولویت قرار می دهد و به همین دلیل بلیط بازی های خانگی تراکتور ارزان تر از سایر بازی های لیگ برتر بوده و با قیمت 10 هزار تومان به فروش می رسد؛ این در حالیست که میانگین قیمت بلیط در سایر استادیوم های ایران، 20 الی 35 هزار تومان است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه بنده روز جمعه به عنوان یک هوادار در استادیوم حضور می یابم، گفت: انتظار داریم هواداران، تراکتور را تشویق کرده و به بازی های آینده تیم هم نگاه کنند، خدای ناکرده بهانه ای دست سایر تیم ها ندهیم تا در بازی خانگی بعدی مقابل شهر خودرو هم از حضور پرشورها بهره مند شویم. امسال هواداران ما از حواشی دور بوده و تنها تیم خودشان را تشویق کرده اند که سازمان لیگ نیز به این موضوع تأکید دارد.

وی اظهار داشت: پیگیری های لازم برای انتقال هواداران توسط اتوبوس ها تا نزدیک ترین نقطه ممکن به درب های استادیوم را انجام خواهم داد و همچنین اتوبوس برای انتقال هواداران پس از انتها بازی نیز تدارک دیده شده است.

صادقیان با اشاره به بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات تراکتور، گفت: تمامی بازیکنان در اختیار آقای دنیزلی هستند و دست سرمربی برای انتخاب بازیکن در بازی مقابل استقلال باز است.

وی با اشاره به وجود هواداران تراکتور در اقصی نقاط کشور، اظهار کرد: هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و طبق برنامه، شعباتی در شهرستان ها برای تجمع هواداران و بیان خواسته هایشان تأسیس خواهیم کرد.

صادقیان در انتها اظهار داشت: طبق قانون، 10 درصد ظرفیت استادیوم یادگار امام (ره) را برای هواداران استقلال اختصاص داده ایم و درب ورودی آن ها نیز مشخص است.

نصیری معاون فرهنگی باشگاه نیز اظهار کرد: باتوجه به ازدحام هواداران در بازی با استقلال، طرح موزائیکی را در بازی های بعدی اجرا خواهیم کرد و طرح ترکیبی و متفاومتی برای اولین بار و با پیشنهاد خود هواداران در بازی با استقلال اجرا می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 22

به "برنامه های ویژه ای برای تماشاگران تراکتور، پرهیز از حاشیه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ویژه ای برای تماشاگران تراکتور، پرهیز از حاشیه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید