آیا این دادخواست، گردشگری اورست را تغییر خواهد داد؟

به گزارش راوه بلاگ، این یک صنعت کاملاً خاص با پیچیدگی هایی است که در هیچ جای کره زمین وجود ندارد و اکنون، یک پرونده حقوقی وجود دارد که ممکن است گردشگری را در کوه اورست تغییر دهد. گزارش جدیدی از فردریک ریمرز در Outside توضیح دادخواست یک مدیر عامل فناوری است که می تواند تأثیر زیادی در دنیای صعود به کوه داشته باشد.

آیا این دادخواست، گردشگری اورست را تغییر خواهد داد؟

از سفر با تور ارزان پاتایا پاییز 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

در سپتامبر سال 2019، زک بوکمن از OpenGov بخشی از یک اکتشاف به رهبری گرت مدیسون بود. هنگامی که مدیسون این کار را لغو کرد، این اکتشاف در حال اجرا بود و بوکمن را وادار کرد از او به اتهام نقض قرارداد و کلاهبرداری به مبلغ 100000 دلار شکایت کند.

همانطور که می توان انتظار داشت، بوکمن و مدیسون در خصوص چرایی برپایی نمایشگاه نظرات متفاوتی دارند. بوکمن ادعا می نماید که مدیسون صعود را لغو کرد زیرا یکی از اعضای دیگر از نظر جسمی ضعیف بود. بوکمن پاسخ داد که شرایط موجود در کوه سفرهای بی خطر را برای هر شخص درگیر ایجاد نموده است. این مقاله تعارض آنها را با عمق بیشتری آنالیز می نماید. در صورت برنده شدن بوکمن، عواقب این صنعت می تواند بسیار زیاد باشد.

ریمرز با چندین کارشناس از جمله وکلا و راهنماها درباره معنای این دادخواست صحبت کرد. یکی از راهنمایان سابق گفت: اگر یک راهنما ریسک کند، معمولاً از ترس مجازات قانونی نمی ترسد، این برای راهنماها، مشتری ها و کوههای با ارتفاع زیاد و هر کس دیگری در راستا خطرناک است. از اواخر سپتامبر، قاضی دادخواست رد پرونده را پذیرفت. مراحل بعدی این نزاع حقوقی هنوز تعیین نشده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1612

به "آیا این دادخواست، گردشگری اورست را تغییر خواهد داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا این دادخواست، گردشگری اورست را تغییر خواهد داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید