آبمیوه فروشی بن آیس: خنکی در میان طعم و رنگ!

به گزارش راوه بلاگ، آبمیوه فروشی بن آیس با فروش نوشیدنی های طبیعی و خنک در روزهای گرم رونق زیادی دارد. با گزارش خبرنگاران از این آبمیوه فروشی همراه باشید.

آبمیوه فروشی بن آیس: خنکی در میان طعم و رنگ!

معرفی

بن آیس نام یک برند فروش آبمیوه های طبیعی است که به صورت زنجیره ای فعالیت می کند. اینکارا آبمیوه فروشی محصولات خود را با کیفیتی بسیار بالا و از بهترین مواد موجود تهیه می کند و مردم هم استقبال خوبی از این محصولات کرده اند. در بن آیس، انواع آبمیوه های فصلی و سالاد های میوه، میوه تازه و خشک شده و البته شربت های خوشمزه به فروش می رسد. در قسمت دیگری از این آبمیوه فروشی می توانید بستنی های خوشمزه این آبمیوه فروشی را تهیه کنید. برخورد کارکنان آبمیوه فروشی بسیار محبت آمیز است و اگر در مورد هر یک از محصولات سوالی داشته باشید، می توانید از آن ها بپرسید و اگر بخواهید با بستنی خود سلفی بگیرید، فشفشه روی بستنی را برای شما روشن می کنند تا عکسی زیباتر ثبت کنید! در ادامه می توانید تصاویر خبرنگاران از این آبمیوه فروشی را ببینید.

بن آیس (شعبه اندرزگو) کجاست؟

بن آیس شعبه اندرزگو در اندرزگو؛ بین قیطریه و کاوه واقع شده است.

موقعیت بن آیس روی نقشه
نمای بیرونی بن آیس شعبه اندرزگو

چی بخوریم؟

مدیر این کافه آبمیوه های فصلی این آبمیوه فروشی را به شما پیشنهاد می کند. در ادامه می توانید منو و خوردنی های این کافه را ببینید.

امکانات

دستگاه کارت خوان؛ تحویل غیر رایگان؛ جای پارک؛ سالاد بار (سالاد میوه)؛ دسترسی به حمل و نقل عمومی از جمله امکاناتی است که در بن آیس ارایه می شود. این کافه در رده قیمتی میان رده قرار می گیرد.

منبع: کجارو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2799

به "آبمیوه فروشی بن آیس: خنکی در میان طعم و رنگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبمیوه فروشی بن آیس: خنکی در میان طعم و رنگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید