سعادتمند در جمع استقلالی ها: تا دینار آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم، جلوتر از عربستانی ها برای رزرو هتل در قطر اقدام نموده ایم

به گزارش راوه بلاگ، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با وجود اینکه قراردادهای بازیکنان استقلال را نبسته ام، اما تا آخرین دینار قراردادشان را پرداخت خواهیم کرد.

سعادتمند در جمع استقلالی ها: تا دینار آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم، جلوتر از عربستانی ها برای رزرو هتل در قطر اقدام نموده ایم

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از شروع تمرین امروز (چهارشنبه) آبی پوشان در جمع بازیکنان گفت: می خواستم از شما بابت کوشش تان در آبادان تشکر کنم. بحث فنی یک طرف و بحث گرما یک بحث دیگر بود. ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم. از سیدحسین حسینی که آخرین نفر بود تا شیخ دیاباته که نوک حمله تیم بود، همه کوشش کردند. آمارهای دوندگی تان را دیدم که در سطح جهانی و بالای 11 کیلومتر دویدید. از شما باز هم تشکر می کنم و امروز پاداش ناقابلی هم بابت کوشش های تان به حساب شما واریز شد.

وی اضافه نمود: در هفته پیش رو یکسری قرارداد خوب می بندیم که درآمد پایدار برای باشگاه ایجاد گردد. این می تواند دغدغه مالی شما را کاهش دهد و باشگاه استقلال را به یک بنگاه مالی تبدیل کند. چند سالی است که به هر دلیلی ما قهرمان نشده ایم، ولی ما استقلالیم و در توان تک تک شما و کادر فنی این را می بینم که بتوانید دل طرفداران را شاد کنید. امیدواریم در بازی های لیگ و حذفی پیروز باشید.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: ما اولین تیمی هستیم که برای اقامت در قطر اقدام نموده ایم. بهترین هتل قطر را برای شما رزرو نموده ایم، چون معتقدم یک ایرانی لایق بهترین هاست. بهترین ها از جمله، لباس، مسکن و هر چیز دیگر. حتی از تیم های سعودی برای سفر به قطر، زودتر اقدام نموده ایم. امیدوارم پیروز باشید و خیلی دلم می خواهد بازی های به جامانده را با حداکثر امتیاز تمام کنیم.

سعادتمند اعلام کرد: زمان نمی دهم، ولی خیلی زود کوشش می کنیم بخش دیگری از مطالبات شما را هم پرداخت کنیم. درست است که من این قراردادها را نبسته ام، ولی به قراردادها پایبند هستیم و تا دینار آخر آن را پرداخت می کنیم.

وی در انتها خبر از عقد قرارداد با یک برند پوشاک داد و گفت: با خانه مُد راد مذاکره نموده ایم و تاانتها سال چهار ست کامل البسه برای هر نفر به ارزش ریالی 200 میلیون تومان خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 891

به "سعادتمند در جمع استقلالی ها: تا دینار آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم، جلوتر از عربستانی ها برای رزرو هتل در قطر اقدام نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند در جمع استقلالی ها: تا دینار آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم، جلوتر از عربستانی ها برای رزرو هتل در قطر اقدام نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید