دوره تخصصی امداد ونجات در قیرو کارزین برگزار شد

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/فارس رئیس جمعیت هلال احمر قیروکارزین از برگزاری دوره تخصصی پایه جست و جو و نجات در حوادث جاده ای و حمل و نقل برای 17 نفر از نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

دوره تخصصی امداد ونجات در قیرو کارزین برگزار شد

ایوب زارعی سه شنبه 11 آبان به خبرنگاران گفت: با هدف افزایش توان علمی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران برای مقابله با حوادث احتمالی 17 نفر از امدادگران این شهرستان دوره تخصصی پایه جست و جو نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای را به مدت 5 روز بصورت فشرده فرا گرفتند.

وی به سرفصل های تدریس شده در این دوره اشاره و افزود: اجرای مانور عملیاتی، ایمنی، ارزیابی و مدیریت سوانح، اصول جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای، آشنایی با تجهیزات جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل، دستیابی و رهاسازی مصدوم و حمل مصدوم از سرفصل های دوره جستوجو و نجات در جاده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قیروکارزین ادامه داد: در سرانجام دوره پس از برگزاری آزمون های تئوری و عملی، برای قبول شدگان، گواهی دوره صادر می شود.

ایوب مرزبان با یادآوری اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان قیروکارزین، از محورهای حادثه خیز استان فارس است، افزود: داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده در زمان وقوع حوادث باعث پیشگیری و جلوگیری از صدمات و عوارض بعدی در مصدومان می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2686

به "دوره تخصصی امداد ونجات در قیرو کارزین برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره تخصصی امداد ونجات در قیرو کارزین برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید