دهقانی: در خصوص پیشنهاد تیم پرتغالی تابع تصمیم سپاهان هستم، هر بازیکنی دوست دارد در اروپا بازی کند

به گزارش راوه بلاگ، رضا دهقانی بازیکن قرضی تیم فوتبال نساجی قائمشهر تاکید نمود که در خصوص پیشنهادباشگاه پرتغالی، تابع تصمیم باشگاه سپاهان است.

دهقانی: در خصوص پیشنهاد تیم پرتغالی تابع تصمیم سپاهان هستم، هر بازیکنی دوست دارد در اروپا بازی کند

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

رضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بحث پیشنهاد یک تیم پرتغالی و اینکه چقدر محتمل است به این تیم بپیوندد، گفت: من در انتها فصل دوباره باید به سپاهان برگردم و تحت قرارداد این باشگاه هستم. مدتی پیش یک باشگاه پرتغالی به باشگاه سپاهان نامه زد و به صورت رسمی خواستار جذب من شده است، البته آنها گفته اند که به دلیل شیوع بیماری کرونا از لحاظ اقتصادی شرایط سختی پیدا نموده اند و نمی توانند پول رضایت نامه بدهند.

وی در مورد اینکه آیا باشکاه سپاهان خواستار مبلغ 200 هزار دلار از باشگاه پرتغالی است؟ تاکید نمود: طبیعتا باشگاه برای انتقال من از باشگاه پرتغالی پول می خواهد ولی شرایط اقتصادی آن باشگاه برای پرداخت پول رضایت نامه چندان خوب نیست. این باشگاه جزو چهار،پنج تیم بالای جدول است ولی هنوز چیزی در این مورد قطعی نیست.

دهقانی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل بعد در سپاهان بازی کند؟ توضیح داد: من با آقای نیکفر صحبت کردم و ایشان گفتند که دوست دارند در سپاهان بمانم و قراردادم را هم تمدید کنم. سپاهان هم در فوتبال ایران باشگاه بزرگی است و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی نمایند، امیدوارم در نهایت یک اتفاق خوب برای من رخ دهد و بهترین تصمیم گرفته گردد. هر بازیکنی دوست دارد در اروپا بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی تابع تصمیم باشگاه سپاهان هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1294

به "دهقانی: در خصوص پیشنهاد تیم پرتغالی تابع تصمیم سپاهان هستم، هر بازیکنی دوست دارد در اروپا بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی: در خصوص پیشنهاد تیم پرتغالی تابع تصمیم سپاهان هستم، هر بازیکنی دوست دارد در اروپا بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید