خط و نشان اینیستا ستاره سابق بارسلونا برای پرسپولیس!

به گزارش راوه بلاگ، ستاره سابق بارسلونا و کنونی تیم ویسل کوپه ژاپن هدفشان را رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مطرح کرد.

خط و نشان اینیستا ستاره سابق بارسلونا برای پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال ویسل کوپه ژاپن روز گذشته در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی دوحه مقابل گوانجو چین نهاده شد و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا برای تیم ژاپنی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. کاپیتان سابق آبی-اناری ها امروز در مصاحبه با سایت AFC برای پرسپولیس فینالیست غرب آسیا خط و نشان کشید و اظهار داشت: این اولین بازی ما بعد از شروع مجدد مسابقات بود. ما قدم به قدم جلو خواهیم رفت و هدف ما در اینجا رسیدن به فینال این رقابت ها است.

وی اضافه کرد: ما تا به امروز 6 امتیاز ارزشمند کسب کردیم و این برای صعودمان به مرحله بعد مهم است. به نظرم ما در بازی با گوانجو مستحق پیروزی بودیم و ما می خواهیم تا مرحله پایانی یعنی فینال این مسابقات برویم.

پرسپولیس از منطقه غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 راه پیدا نموده و اکنون منتظر است تا تکلیف رقیب شرقی اش در این بازی تعیین گردد. ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 29 آذر به میزبانی استادیوم الجنوب دوحه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1737

به "خط و نشان اینیستا ستاره سابق بارسلونا برای پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان اینیستا ستاره سابق بارسلونا برای پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید