خبرنگاران عضو خانه معدن: صنعت مس کشور در راستا جهش فراوری نهاده شد

به گزارش راوه بلاگ، کرمان - خبرنگاران - عضو هیات مدیره خانه معدن گفت: صنعت مس که ظرفیتی مطلوب برای افزایش فراوری دارد اکنون در جهت مطمئن جهش فراوری قرار گرفته است.

خبرنگاران عضو خانه معدن: صنعت مس کشور در راستا جهش فراوری نهاده شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش غلامرضا حمیدی انارکی روز پنجشنبه اضافه نمود: شرکت مس امکانات و توانمندی های فنی و اقتصادی خوبی دارد و قطعا با وجود مدیر توانای مجموعه، افزایش فراوری مس در امسال محقق می گردد.

وی تاکید نمود: اعتقاد دارم که جهش فراوری در صنعت مس عملی است، به شرطی که مدیران سازمان های بیرونی و مرتبط با شرکت مس محدودیتی برای این مدیریت ایجاد ننمایند تا بتواند از امکانات موجود به طور کامل استفاده کند تا خواسته کشور که جهش و افزایش فراوری است را محقق کند.

عضو هیات مدیره خانه معدن گفت: افزایش فراوری در صنعت مس بدون توجه به عوامل و پیمانکارانی که با این شرکت همکاری می نمایند و بار فعالیت های فراوریی را بر دوش دارند انجام نخواهد شد.

وی گفت: بنابراین برای تحقق این برنامه ها و اهداف در شرایط کنونی احتیاج به حرکتی جهادی و تصمیم گیری فارغ از بوروکراسی های اداری داریم تا مسائل و مسائل در شرایط فعلی حل بگردد.

طرح های توسعه فراوری شرکت مس آنالیز شد

همچنین نشست فراوری مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با حضور اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، آرمان حسنی معاون توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعاتی، مهدی سلمانی مدیر حراست شرکت مس، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه، حسین ابراهیمی نسب مدیر مجتمع مس شهربابک و جمعی از معاونان، مدیران و مجریان طرح های توسعه و با هدف آنالیز عملکرد فراوریی این مجتمع در سال جهش فراوری برگزار گردید.

مجریان طرح های توسعه ای مجتمع مس سرچشمه و شهربابک گزارشی از پیشرفت این طرح ها که با هدف افزایش و جهش فراوری و اشتغال زایی در استان کرمان طراحی و تعریف شده، ارائه کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1000

به "خبرنگاران عضو خانه معدن: صنعت مس کشور در راستا جهش فراوری نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عضو خانه معدن: صنعت مس کشور در راستا جهش فراوری نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید