خبرنگاران توزیع ماسک در هفت داروخانه قم شروع شد

به گزارش راوه بلاگ، قم - خبرنگاران - به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، از عصر امروز توزیع ماسک در هفت داروخانه شهر قم شروع شده است.

خبرنگاران توزیع ماسک در هفت داروخانه قم شروع شد

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیبدار ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بر اساس این گزارش؛ داروخانه های شبانه روزی محدث (ابتدای پردیسان)، دکتر امیر ابراهیمی (بلوار 15 خرداد)، حضرت ابوالفضل(ع) (خیابان امامزاده ابراهیم(ع))، بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) (خیابان بوعلی)، همت (خیابان سوم خرداد) و دکتر وامق (خیابان کلهری) و داروخانه ونارجی (جنب بیمارستان شهید بهشتی در خیابان چمران) برای این امر در نظر گرفته شده اند.

سهمیه هر داروخانه تعداد سه هزار عدد ماسک سه لایه است و توزیع آن از ساعت 18 امروز آغاز شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به این داروخانه ها نسبت به تحویل ماسک با قیمت مصوب 500 تومان اقدام نمایند.

شهروندان برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم می توانند به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیغام رسان های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی ایترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

بیماری کرونا از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه شده، بیش ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند./

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 336

به "خبرنگاران توزیع ماسک در هفت داروخانه قم شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع ماسک در هفت داروخانه قم شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید