حمله سنگین ویروس کرونا به شرکت سامسونگ ، تعطیلی موقت کارخانه غول فناوری کره جنوبی

به گزارش راوه بلاگ، به نظر می رسد ویروس کرونا راه فراری برای هیچ طیف و گروهی باقی نگذاشته است و فعالان هر حوزه ای را به سرعت هدف قرار می دهد. هم اکنون نوبت به کارخانه سامسونگ در کره جنوبی رسیده است که قربانی این ویروس گردد.

حمله سنگین ویروس کرونا به شرکت سامسونگ ، تعطیلی موقت کارخانه غول فناوری کره جنوبی

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طی هفته های اخیر ویروس کرونا با بی رحمی تمام نه تنها پیروز شد کارخانه های فناوری را در کره جنوبی به تعطیلی بکشاند، بلکه کنگره جهانی موبایل را نیز تعطیل کرد.

اکنون گزارشها حکایت از آن دارند که سامسونگ پس از مثبت شدن آزمایش بعضی از افراد در کارخانه خود در کره جنوبی مجبور شد کارخانه را ببندد. این شرکت امیدوار است بخش اعظم فراوریات خود را از روز دوشنبه آینده از سر بگیرد. مقامات این شرکت برای مبارزه با بیماری، همکارانی را که با افراد آلوده در تماس بوده اند، در قرنطینه قرار داده و در حال حاضر سلامت آنها را تحت نظر دارد.

این مرکز در گومی واقع شده که درصد کمی از دستگاه های رده بالای سامسونگ را فراوری می نماید و بیشتر فراوریات این مرکز برای بازار داخلی کره جنوبی است. این شرکت بیشتر تلفن های پر فروش خود را در ویتنام و هند مونتاژ می نماید ، بنابراین نیازی نیست که به این سرعت نگران محدود شدن عرضه گلکسی شوید.

سایر کارخانه های کره جنوبی سامسونگ تحت تأثیر ویروس کرونا قرار ندارند و طبق معمول فراوری خود را ادامه خواهند داد. تعداد افراد آلوده به کره جنوبی تا امروز به 433 نفر رسیده است ، بنابراین باید امیدوار باشیم که مقامات پیروز شوند از شیوع گسترده تر ویروس جدید در این کره جنوبی جلوگیری نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 302

به "حمله سنگین ویروس کرونا به شرکت سامسونگ ، تعطیلی موقت کارخانه غول فناوری کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سنگین ویروس کرونا به شرکت سامسونگ ، تعطیلی موقت کارخانه غول فناوری کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید